Usposabljanje - spletni marketing

 

Naš interni oddelek marketinga se je v okviru javnega razpisa za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022, udeležil izobraževanja na temo strategij spletnega marketinga, z namenom približati novo vzpostavljena spletna mesta svojim uporabnikom, jim zagotoviti čim boljšo uporabniško izkušnjo in posredovati vse prave informacije ob pravem času.

Na izobraževanju smo se ukvarjali s tem kako vzpostaviti prodajo v spletni trgovini in povečati obisk spletne strani s pomočjo vsebinske SEO in tehnične optimizacije, oglaševanja in spletne analitike. Ugotavljali smo na kakšne načine pridobiti obiskovalce na spletno stran. Kakšno vlogo pri tem ima iskalni marketinga, zakaj je sploh pomembna prisotnost na iskalnikih, kateri so najpomembnejši elementi optimizacije.  Ločili smo med vsebinsko in tehnično optimizacijo, ugotavljali smo zakaj je izbira pravih ključnih besed bistvenega pomena za uspešno optimizacijo in se ukvarjali s pravili pisanja za splet in za SEO potrebe. Seznanili smo se tudi z najpogostejšimi napakami pri optimizaciji spletnega mesta in ugotovili, da je povečan pritok obiskovalcev prek mobilnih naprav zmanjšal sam pomen SEO optimizacije. Z dobrim uvrščanjem novih spletnih mest na spletnih brskalnikih ter analiziranjem spletnega dosega in odzivov preko novo vzpostavljenih digitalnih kanalov, ciljamo na nova tržišča na območju EU.

 

 

V drugem delu izobraževanja smo se posvetili glavnim elementom pri pripravi oglasne kampanje na Googlu in Facebooku, modelom zakupa oglasnega prostora in primernosti internetnih kanalov za različne vrste marketinga. Kako optimizirati oglasne akcije in vzpostaviti akcije ponovnega trženja (re-marketinga). Skozi praktičen primer smo pogledali kako optimalno vzpostaviti Google in Facebook oglase.  

Za konec smo se posvetili še merjenju učinkovitosti spletnega nastopa in oglasnih akcij z uporabo orodja Google Analytics in Facebook Pixle. Kako sploh merimo in spremljamo konverzije ter prek tega dosegamo določene ključne kazalnike uspešnosti.  

 

 

 

 

 

www.eu-skladi.si

Deli novico

Nazaj

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Interdent d.o.o.