Usposabljanje - spletni marketing

 

Naš interni oddelek marketinga se je v okviru javnega razpisa za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022, udeležil izobraževanja na temo strategij spletnega marketinga, z namenom približati novo vzpostavljena spletna mesta svojim uporabnikom, jim zagotoviti čim boljšo uporabniško izkušnjo in posredovati vse prave informacije ob pravem času.

Na izobraževanju smo se ukvarjali s tem kako vzpostaviti prodajo v spletni trgovini in povečati obisk spletne strani s pomočjo vsebinske SEO in tehnične optimizacije, oglaševanja in spletne analitike. Ugotavljali smo na kakšne načine pridobiti obiskovalce na spletno stran. Kakšno vlogo pri tem ima iskalni marketinga, zakaj je sploh pomembna prisotnost na iskalnikih, kateri so najpomembnejši elementi optimizacije.  Ločili smo med vsebinsko in tehnično optimizacijo, ugotavljali smo zakaj je izbira pravih ključnih besed bistvenega pomena za uspešno optimizacijo in se ukvarjali s pravili pisanja za splet in za SEO potrebe. Seznanili smo se tudi z najpogostejšimi napakami pri optimizaciji spletnega mesta in ugotovili, da je povečan pritok obiskovalcev prek mobilnih naprav zmanjšal sam pomen SEO optimizacije. Z dobrim uvrščanjem novih spletnih mest na spletnih brskalnikih ter analiziranjem spletnega dosega in odzivov preko novo vzpostavljenih digitalnih kanalov, ciljamo na nova tržišča na območju EU.

 

 

V drugem delu izobraževanja smo se posvetili glavnim elementom pri pripravi oglasne kampanje na Googlu in Facebooku, modelom zakupa oglasnega prostora in primernosti internetnih kanalov za različne vrste marketinga. Kako optimizirati oglasne akcije in vzpostaviti akcije ponovnega trženja (re-marketinga). Skozi praktičen primer smo pogledali kako optimalno vzpostaviti Google in Facebook oglase.  

Za konec smo se posvetili še merjenju učinkovitosti spletnega nastopa in oglasnih akcij z uporabo orodja Google Analytics in Facebook Pixle. Kako sploh merimo in spremljamo konverzije ter prek tega dosegamo določene ključne kazalnike uspešnosti.  

 

 

 

Naložbo sofinancirata Reublika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

www.eu-skladi.si

Deli novico

Nazaj